Általános Szerződési Feltételek – www.enneagramteszt.hu

Kérjük, bármely szolgáltatás megvásárlása előtt, tájékozódjon Általános Szerződési Feltételekről, mert programjainkra való jelentkezésével, szolgáltatásaink megrendelésével, elfogadottnak tekintjük azokat. Amennyiben weboldalunk használatával, a vásárlás folyamatával, szolgáltatásainkkal vagy Általános Szerződési Feltételeinkkel kapcsolatos kérdése van, az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot

1.1. Szolgáltató adatai, elérhetősége     

  • Cégnév – Bene Zsuzsanna Egyéni Vállalkozó           

  • Székhely – 3411 Szomolya, Hunyadi u. 14.           

  • Posta cím – 1155 Budapest, Mézeskalács tér 2. 9/11.        

  • Nyilvántartásba vevő hatóság – Nemzeti Adó- és Vámhivatal

  • Nyilvántartási szám – 58838426           

  • Adószám – 48950879-1-25      

  • Gránit Bank Zrt. 1062 Budapest, Váci út 1-3. WestEnd City Center

  • IBAN HU29 1210 0011 1975 8354 0000 0000

  • Bankszámlaszám: 12100011-19758354

  • Weboldal – www.enneagramteszt.hu            

  • Email – info@enneagramteszt.hu            

  • Telefonszám +36 20 365 2108

1.2. Tárhelyszolgáltató adatai, elérhetősége  

  • Cégnév: SITE123 LTD. 

  • Cégjegyzék: 513898650

  • Székhely: Beerseba, HaDarom, Izrael

  • Webcím – www.site123.com 

  • E-mail – info@site123.com           

  • Telefonszám +1 213 267 9160

2. Általános szerződési feltételekben használt fogalmak

  • Felek – Szolgáltató és Vevő/Megrendelő/Résztvevő

  • Szolgáltató – Üzletszerű, gazdasági tevékenységet végző természetes személy (EV)

  • Vevő/Megrendelő – Szolgáltató által végzett tevékenységre igényt tartó, természetes vagy jogi személy

  • Szerződés – Szolgáltató és Vevő/Megrendelő/Résztvevő között létrejövő adásvétel, melynek tárgya, Szolgáltató által végzett tevékenység és amelyért Vevő/Megrendelő ellenértéket fizet

  • Távollévők között kötött szerződés - Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, mely Felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti, kommunikációs eszköz alkalmazásával, kerül megkötésre.

  • Jelentkezés/Megrendelés – A Felek között létrejövő szerződés eszköze, mely automatikusan visszaigazolásra kerül, aláírást nem igényel

  • Weboldal – melyen keresztül a szerződéskötés megvalósul     

  • Szolgáltatás folyamata – Vevő/Megrendelő/Résztvevő, Jelentkezés/Megrendelés formájában jelzi igényét adott szolgáltatásra. Ezt Szolgáltató visszaigazolja, valamint a szolgáltatás ellenértékéről kiállított számlát elektronikusan, megküldi Vevő/Megrendelő/Résztvevő részére. Vevő/Megrendelő/Résztvevő a számla pénzügyi teljesítését követően válik jogosulttá, szolgáltatás igénybevételére.       

3. Általános Szerződési Feltételek célja, hatálya 

  • Jelen ÁSZF meghatározza Szolgáltató tevékenységének általános szerződési feltételeit.

  • Az ÁSZF célja, hogy a vonatkozó jogszabályok betartásával szabályozza a Szolgáltató által végzett tevékenység általános szabályait, az egyes szolgáltatásokat és az azokra vonatkozó speciális endelkezéseket, a szolgáltatás igénybevételének rendjét.

  • Az ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint a Szolgáltató vállalja a szolgáltatásában résztvevő Vevő/Megrendelő/Résztvevő önismereti fejlesztését.

  • Jelen ÁSZF határozatlan időre szól. Módosítása esetén, a módosítások, a Szolgáltató honlapján történő közzétételtől hatályosak.

4. Szolgáltatások, képzések

  • A Szolgáltató képzési tevékenységet végez, amely nem minősül iskolarendszerű oktatási tevékenységnek. A Szolgáltató      Önismeretet célzó képzéseket nyújt, különböző típusú, rendszerű és hosszúságú képzések formájában.

  • A képzési tevékenység lényege, az egyén saját és környezetének működésének jobb megértése. Környezetében lévő emberekkel szembeni toleranciájának, empátiájának növelése. Személyiségtipológiai ismeretek megszerzése, bővítésé, belsőértékeinek felülvizsgálata, megújítása.            

  • Szolgáltató biztosítja a képzéshez szükséges fizikai, technikai és szellemi feltételeket.      

  • A szolgáltatások igénybevételére, a képzésekre a Résztvevők elektronikus formában jelentkeznek. A képzésen személyesen jelennek meg, akadályoztatás esetén Szolgáltatóval egyeztetve, online kapcsolódnak ahhoz, amennyiben a képzési tematika engedi.

5. Szolgáltatások díjai

  • A szolgáltatás díjait, egyéb technikai információk mellett, a weboldal tartalmazza.

  • Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy szolgáltatásának díjait maga válassza meg, azokat a piaci igényekhez és lehetőségekhez igazítva változtassa.      

  • Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy előre meghirdetett feltételek mellett, akciókkal, kapcsolt értékesítési lehetőségekkel, kedvezményt biztosítson Résztvevőknek.

  • A szolgáltatások díját a Barion rendszerén keresztül vagy átutalás útján kell megfizetni, az online megrendeléstől számított 8 napon belül.

  • A számla elektronikusan, a részvevő által megadott e-mail címre kerül megküldésre, a Számlázz.hu rendszerén keresztül. 

  • A szolgáltatást csak azok a Vevő/Megrendelő/Résztvevő-k vehetik igénybe, akik megfizették a szolgáltatás díját.

6. Szolgáltató jogai, kötelezettségei, felelőssége

  • A Szolgáltató felelős azért, hogy a képzések közérthető, tartalmas, interaktív formában és magas színvonalon kerüljenek átadásra. A Szolgáltató felelősséget vállal a képzés tényleges nyújtásáért, azonban Felek rögzítik, hogy a személyes és az online képzést egymással egyenértékűnek, egymással helyettesíthetőnek tekintik.

  • Amennyiben a Szolgáltató akadályoztatott a képzés megtartásában, köteles pótalkalmat biztosítani, adott képzés megtartására.

7. Résztvevők jogai, kötelezettségei, felelőssége

  • Résztvevő jogosult azon a képzésen részt venni, amelyre jelentkezett, és amelyet megvásárolt. Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díjára, ha Résztvevő a képzésen nem jelenik meg. Szolgáltató saját döntése alapján biztosít, a körülmények és a szabad kapacitások figyelembe vételével, lehetőséget pótalkalomra.

  • Résztvevő élhet elállási jogával, és visszakapja a képzés díját, amennyiben azt a képzés kezdete előtt 72.00 órával, elektronikus formában, jelzi Szolgáltató felé.      

  • Résztvevő vállalja, hogy a képzésen elhangzottakat, nem hozza harmadik személy tudomására. A kapott, elhangzott tudásanyagokat, nem teszi hozzáférhetővé senki számára. A képzésen elhangzott információkat csak saját érdekében használhatja fel, azokat képzésként vagy más formában harmadik személlyel nem oszthatja meg.

  • Résztvevő tudomásul veszi, hogy a képzés során elhangzott minden információ, szöveges, hang vagy képi anyag a Szolgáltató szerzői jogvédelme alatt áll, így a Szolgáltatónak kizárólagos joga van azok felhasználásához, terjesztéséhez, átdolgozásához. Ezen anyagok sem egészükben, sem részleteikben nem használhatóak fel, semmilyen formában a Szolgáltató előzetes, írásbeli hozzájárulása nélkül. Ezen szabályok megsértése esetén a jogsértő, jogsértésenként 1.000.000 Ft, azaz Egymillió Forint összegű kötbért köteles fizetni Szolgáltató részére.

8. Panaszkezelés    

  • Panasznak az olyan bejelentés minősül, amelyben a felhasználó állítja, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás vagy a Szolgáltató alkalmazottjának, megbízottjának munkavégzése, részben vagy egészben nem felel meg a jogszabályi előírásokban, illetve a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak.      

  • Panasznak minősülnek különösen a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások minőségére vonatkozó kifogások, valamint a Szolgáltató egyéb tevékenységéhez fűződő kifogások. Ez lehet egyéni jogsérelem vagy érdeksérelem.

  • Panasz a képzés napjától számított, sérelmezett tevékenység vagy magatartás, vagy az erről való tudomásszerzéstől 30 napos jogvesztő határidőn belül tehető.

  • Panasz beérkezését követően a Szolgáltató 30 napon belül - mely egy alkalommal a panaszos egyidejű értesítése mellett 30 nappal meghosszabbítható - kivizsgálja az ügyet. A kivizsgálás eredményéről haladéktalanul tájékoztatja a panaszost.      

  • Amennyiben a Szolgáltató a számára az ügy kivizsgálására nyitva álló határidőn belül a panaszra adott válaszát nem küldi meg vagy a panaszra adott választ a panaszos nem fogadja el, a válasz elmaradása esetén a válaszadási határidő lejártától, illetve a válasz el nem fogadása esetén pedig a válasz kézhezvételtől számított 30 napon belül a panaszos bírósági eljárás keretében érvényesítheti igényeit.

  • Szolgáltató a szolgáltatás vonatkozásában 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállal. Amennyiben Részvevő az adott képzés, első képzési napjának megtartásától számított 8 napon belül, indoklással ellátva jelzi, hogy a képzéssel nem volt elégedett, az nem megfelelő szakmai színvonalon zajlott – visszakapja a képzés árát.      

  • Nem illeti meg a visszatérítés a Résztvevőt, amennyiben ezen kérelmet megelőzően olyan nyilatkozatot tett, amely szerint a képzés megfelelő volt, tudása gyarapodott. Személyiségelemzés készítésének esetében, visszafizetési garancia érvényesítésére, az online konzultáció igénybevétele esetén, és annak időpontjától számított a 8 napon belül van lehetőség.

9. Egyéb rendelkezések

  • A Szolgáltató a tevékenység ellátása során tudomására jutott adatok védelméről és kezeléséről a hatályos jogszabályok, valamint a közzétett Adatkezelési tájékoztató szerint gondoskodik.      

  • A szerződés a képzésre jelentkezéssel és annak az ellenértékének megfizetésével jön létre, amennyiben jelen ÁSZF eltérő rendelkezést nem tartalmaz.      

  • Felek rögzítik, hogy a szerződésből származó jogviszonyra, a szerződéssel kapcsolatos valamennyi jog és kötelezettség tekintetében a magyar jogot tekintik irányadónak.      

  • A szerződéssel kapcsolatos jogvitákban az általános, a Polgári Perrendtartás szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jár el. Amennyiben a jelen ÁSZF vagy az annak alapján létrejövő szerződések bármely része vagy rendelkezése érvénytelennek bizonyulna, ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

  • Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az érvénytelen részt olyan új szabállyal helyettesítse, amely megfelel eredeti célkitűzéseinek és a jelen ÁSZF-nek.      

  • Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadók.

10. Vonatkozó jogszabályok

  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.)

  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.)

  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.)

  • A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)

  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet

  • A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)

  • 1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról

  • 2016. évi XCIII. törvény a szerzői jogok és a szerzői joghoz kapcsolódó jogok közös kezeléséről

  • A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet

Budapest, 2024.01.31.