Általános Szerződési Feltételek – www.enneagramteszt.hu
Kérjük, bármely szolgáltatás megvásárlása előtt, tájékozódjon Általános Szerződési Feltételekről, mert programjainkra való jelentkezésével, szolgáltatásaink megrendelésével, elfogadottnak tekintjük azokat. Amennyiben weboldalunk használatával, a vásárlás folyamatával, szolgáltatásainkkal vagy Általános Szerződési Feltételeinkkel kapcsolatos kérdése van, az alábbi elérhetőségeken keresztül veheti fel velünk a kapcsolatot
1.1. Szolgáltató adatai, elérhetősége
Cégnév – Bene Zsuzsanna Egyéni Vállalkozó
Székhely – 3411 Szomolya, Hunyadi u. 14.
Posta cím – 1155 Budapest, Mézeskalács tér 2. 9/11.
Nyilvántartásba vevő hatóság – Nemzeti Adó- és Vámhivatal
Nyilvántartási szám – 58838426
Adószám – 48950879-1-25
Gránit Bank Zrt. 1062 Budapest, Váci út 1-3. WestEnd City Center
IBAN HU29 1210 0011 1975 8354 0000 0000
Bankszámlaszám: 12100011-19758354
Weboldal – www.enneagramteszt.hu
Email – info@enneagramteszt.hu
Telefonszám +36 20 365 2108
1.2. Tárhelyszolgáltató adatai, elérhetősége
Cégnév: SITE123 LTD.
Cégjegyzék: 513898650
Székhely: Beerseba, HaDarom, Izrael
Webcím – www.site123.com
E-mail – info@site123.com
Telefonszám +1 213 267 9160
2. Általános szerződési feltételekben használt fogalmak
Felek – Szolgáltató és Vevő/Megrendelő/Résztvevő
Szolgáltató – Üzletszerű, gazdasági tevékenységet végző természetes személy (EV)
Vevő/Megrendelő – Szolgáltató által végzett tevékenységre igényt tartó, természetes vagy jogi személy
Szerződés – Szolgáltató és Vevő/Megrendelő/Résztvevő között létrejövő adásvétel, melynek tárgya, Szolgáltató által végzett tevékenység és amelyért Vevő/Megrendelő ellenértéket fizet
Távollévők között kötött szerződés - Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, mely Felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti, kommunikációs eszköz alkalmazásával, kerül megkötésre.
Jelentkezés/Megrendelés – A Felek között létrejövő szerződés eszköze, mely automatikusan visszaigazolásra kerül, aláírást nem igényel
Weboldal – melyen keresztül a szerződéskötés megvalósul
Szolgáltatás folyamata – Vevő/Megrendelő/Résztvevő, Jelentkezés/Megrendelés formájában jelzi igényét adott szolgáltatásra. Ezt Szolgáltató visszaigazolja, valamint a szolgáltatás ellenértékéről kiállított számlát elektronikusan, megküldi Vevő/Megrendelő/Résztvevő részére. Vevő/Megrendelő/Résztvevő a számla pénzügyi teljesítését követően válik jogosulttá, szolgáltatás igénybevételére.
3. Általános Szerződési Feltételek célja, hatálya
Jelen ÁSZF meghatározza Szolgáltató tevékenységének általános szerződési feltételeit.
Az ÁSZF célja, hogy a vonatkozó jogszabályok betartásával szabályozza a Szolgáltató által végzett tevékenység általános szabályait, az egyes szolgáltatásokat és az azokra vonatkozó speciális endelkezéseket, a szolgáltatás igénybevételének rendjét.
Az ÁSZF-ben meghatározott feltételek szerint a Szolgáltató vállalja a szolgáltatásában résztvevő Vevő/Megrendelő/Résztvevő önismereti fejlesztését.
Jelen ÁSZF határozatlan időre szól. Módosítása esetén, a módosítások, a Szolgáltató honlapján történő közzétételtől hatályosak.
4. Szolgáltatások, képzések
A Szolgáltató képzési tevékenységet végez, amely nem minősül iskolarendszerű oktatási tevékenységnek. A Szolgáltató Önismeretet célzó képzéseket nyújt, különböző típusú, rendszerű és hosszúságú képzések formájában.
A képzési tevékenység lényege, az egyén saját és környezetének működésének jobb megértése. Környezetében lévő emberekkel szembeni toleranciájának, empátiájának növelése. Személyiségtipológiai ismeretek megszerzése, bővítésé, belsőértékeinek felülvizsgálata, megújítása.
Szolgáltató biztosítja a képzéshez szükséges fizikai, technikai és szellemi feltételeket.
A szolgáltatások igénybevételére, a képzésekre a Résztvevők elektronikus formában jelentkeznek. A képzésen személyesen jelennek meg, akadályoztatás esetén Szolgáltatóval egyeztetve, online kapcsolódnak ahhoz, amennyiben a képzési tematika engedi.
5. Szolgáltatások díjai
A szolgáltatás díjait, egyéb technikai információk mellett, a weboldal tartalmazza.
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy szolgáltatásának díjait maga válassza meg, azokat a piaci igényekhez és lehetőségekhez igazítva változtassa.
Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy előre meghirdetett feltételek mellett, akciókkal, kapcsolt értékesítési lehetőségekkel, kedvezményt biztosítson Résztvevőknek.
A szolgáltatások díját a Barion rendszerén keresztül vagy átutalás útján kell megfizetni, az online megrendeléstől számított 8 napon belül.
A számla elektronikusan, a részvevő által megadott e-mail címre kerül megküldésre, a Számlázz.hu rendszerén keresztül.
A szolgáltatást csak azok a Vevő/Megrendelő/Résztvevő-k vehetik igénybe, akik megfizették a szolgáltatás díját.
6. Szolgáltató jogai, kötelezettségei, felelőssége
A Szolgáltató felelős azért, hogy a képzések közérthető, tartalmas, interaktív formában és magas színvonalon kerüljenek átadásra. A Szolgáltató felelősséget vállal a képzés tényleges nyújtásáért, azonban Felek rögzítik, hogy a személyes és az online képzést egymással egyenértékűnek, egymással helyettesíthetőnek tekintik.
Amennyiben a Szolgáltató akadályoztatott a képzés megtartásában, köteles pótalkalmat biztosítani, adott képzés megtartására.
7. Résztvevők jogai, kötelezettségei, felelőssége
Résztvevő jogosult azon a képzésen részt venni, amelyre jelentkezett, és amelyet megvásárolt. Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díjára, ha Résztvevő a képzésen nem jelenik meg. Szolgáltató saját döntése alapján biztosít, a körülmények és a szabad kapacitások figyelembe vételével, lehetőséget pótalkalomra.
Résztvevő élhet elállási jogával, és visszakapja a képzés díját, amennyiben azt a képzés kezdete előtt 72.00 órával, elektronikus formában, jelzi Szolgáltató felé.
Résztvevő vállalja, hogy a képzésen elhangzottakat, nem hozza harmadik személy tudomására. A kapott, elhangzott tudásanyagokat, nem teszi hozzáférhetővé senki számára. A képzésen elhangzott információkat csak saját érdekében használhatja fel, azokat képzésként vagy más formában harmadik személlyel nem oszthatja meg.
Résztvevő tudomásul veszi, hogy a képzés során elhangzott minden információ, szöveges, hang vagy képi anyag a Szolgáltató szerzői jogvédelme alatt áll, így a Szolgáltatónak kizárólagos joga van azok felhasználásához, terjesztéséhez, átdolgozásához. Ezen anyagok sem egészükben, sem részleteikben nem használhatóak fel, semmilyen formában a Szolgáltató előzetes, írásbeli hozzájárulása nélkül. Ezen szabályok megsértése esetén a jogsértő, jogsértésenként 1.000.000 Ft, azaz Egymillió Forint összegű kötbért köteles fizetni Szolgáltató részére.
8. Panaszkezelés
Panasznak az olyan bejelentés minősül, amelyben a felhasználó állítja, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás vagy a Szolgáltató alkalmazottjának, megbízottjának munkavégzése, részben vagy egészben nem felel meg a jogszabályi előírásokban, illetve a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak.
Panasznak minősülnek különösen a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások minőségére vonatkozó kifogások, valamint a Szolgáltató egyéb tevékenységéhez fűződő kifogások. Ez lehet egyéni jogsérelem vagy érdeksérelem.
Panasz a képzés napjától számított, sérelmezett tevékenység vagy magatartás, vagy az erről való tudomásszerzéstől 30 napos jogvesztő határidőn belül tehető.
Panasz beérkezését követően a Szolgáltató 30 napon belül - mely egy alkalommal a panaszos egyidejű értesítése mellett 30 nappal meghosszabbítható - kivizsgálja az ügyet. A kivizsgálás eredményéről haladéktalanul tájékoztatja a panaszost.
Amennyiben a Szolgáltató a számára az ügy kivizsgálására nyitva álló határidőn belül a panaszra adott válaszát nem küldi meg vagy a panaszra adott választ a panaszos nem fogadja el, a válasz elmaradása esetén a válaszadási határidő lejártától, illetve a válasz el nem fogadása esetén pedig a válasz kézhezvételtől számított 30 napon belül a panaszos bírósági eljárás keretében érvényesítheti igényeit.
Szolgáltató a szolgáltatás vonatkozásában 100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállal. Amennyiben Részvevő az adott képzés, első képzési napjának megtartásától számított 8 napon belül, indoklással ellátva jelzi, hogy a képzéssel nem volt elégedett, az nem megfelelő szakmai színvonalon zajlott – visszakapja a képzés árát.
Nem illeti meg a visszatérítés a Résztvevőt, amennyiben ezen kérelmet megelőzően olyan nyilatkozatot tett, amely szerint a képzés megfelelő volt, tudása gyarapodott. Személyiségelemzés készítésének esetében, visszafizetési garancia érvényesítésére, az online konzultáció igénybevétele esetén, és annak időpontjától számított a 8 napon belül van lehetőség.
9. Egyéb rendelkezések
A Szolgáltató a tevékenység ellátása során tudomására jutott adatok védelméről és kezeléséről a hatályos jogszabályok, valamint a közzétett Adatkezelési tájékoztató szerint gondoskodik.
A szerződés a képzésre jelentkezéssel és annak az ellenértékének megfizetésével jön létre, amennyiben jelen ÁSZF eltérő rendelkezést nem tartalmaz.
Felek rögzítik, hogy a szerződésből származó jogviszonyra, a szerződéssel kapcsolatos valamennyi jog és kötelezettség tekintetében a magyar jogot tekintik irányadónak.
A szerződéssel kapcsolatos jogvitákban az általános, a Polgári Perrendtartás szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jár el. Amennyiben a jelen ÁSZF vagy az annak alapján létrejövő szerződések bármely része vagy rendelkezése érvénytelennek bizonyulna, ez nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.
Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az érvénytelen részt olyan új szabállyal helyettesítse, amely megfelel eredeti célkitűzéseinek és a jelen ÁSZF-nek.
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadók.
10. Vonatkozó jogszabályok
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.)
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.)
Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.)
A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.)
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)
1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
2016. évi XCIII. törvény a szerzői jogok és a szerzői joghoz kapcsolódó jogok közös kezeléséről
A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet
Budapest, 2024.01.31.