Énképük – "Értelmes, mértékletes, jó, erkölcsös, körültekintő, józan, objektív, észszerű vagyok"
Jellemzőjük – Etikusak, lelkiismeretesek, szervezettek, rendszeretők igényesek, azonban túlzottan kritikussá és perfekcionistává is válhatnak
Fővágyuk – Az integritás, a teljesség, az egység elérése
Főfélelmük – Hogy rosszak, romlottak, hibásak
Problémáik – Az elfojtott haraggal és türelmetlenséggel vannak, dühük önmaguk ellen irányul, elfojtásban, passzivitásban nyilvánul meg
Fővágyuk elérése – Belső késztetéseik elfojtásával akarják elérni azokat
Azonosulásuk – Felettesénjükkel, élmények, dolgok értékelésének képességével, az „Én tudom” életérzésével
Felettesénjük üzenete – „Akkor vagy jó, ha azt teszed, ami helyes”
Megküzdési stratégiájuk – A tökéletes teljesítmény és a tökéletes viselkedés
Társadalmi szerepük – „A pedagógus”
Fővágyuk torzulása – Amikor az integritás utáni vágy, kritikus tökéletességre törekvéssé válik
Főbűnük – A harag elfojtása, amely aztán sértettséghez, frusztráltsághoz, önmagukkal és a világgal szembeni állandó elégedetlenséghez vezethet
Társas reakciójuk, egy emberekkel teli szobába lépve – „Itt minden olyan rendetlen és szervezetlen, ha én irányítanék biztosan nem volna ilyen zűrzavar”
Emberi kapcsolataik alapja – Tekintélyszeméllyé válva, nélkülözhetetlenné teszik magukat
Vágyaik elérése – Tökéletes teljesítményükkel, kiérdemlik azokat
Nehézségek elkerülése – Céljaik érdekében együttműködők, a szabályokat tökéletesen betartják
Problémák kezelése – Problémáikat logikus úton, érzelmeik leválasztásával kezelik
Veszteségek elhárítása – Érzéseiket elfojtással, tagadással kezelik, kompetenciájukat korrektségükkel és szervezettségükkel hangsúlyozzák